Zamówienie

Twój koszyk jest pusty.
Numer PWZ

Bardzo prosimy w polu "Komentarz do zamówienia" o wpisanie numeru PWZ. Jest on niezbędny do przygotowania certyfikatu (w przypadku szkoleń za które przyznawane są punkty edukacyjne) oraz wystawienia faktury za zakupione usługi.

W jaki sposób uzyskam dostęp do szkolenia? Co stanie się po zakupie?

1. Po opłaceniu szkolenia wyświetli Ci się strona z podsumowaniem transakcji i zakupionych usług.

2. W tym momencie jesteś już zalogowany do naszej platformy online.dentalday.pl i w górnym Menu znajdziesz wszystkie aktywne na Twoim koncie szkolenia oraz ich szczegółowy plan.

3. Jeżeli masz już konto na online.dentalday.pl: wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w naszej platformie online.dentalday.pl - zakupiony kurs znajdziesz na swoim koncie w zakładce "Moje kursy" (Uwaga! Jeżeli posiadasz już konto nie otrzymasz od nas maila z nowymi danymi do logowania - musisz po prostu wejść na platformę i zalogować się na swoje konto przy użyciu dotychczasowych danych).

4. Jeżeli nie masz jeszcze konta na online.dentalday.pl: natychmiast po opłaceniu zamówienia, na adres e-mail podany przy rejestracji, otrzymasz od nas wiadomość z danymi do logowania na naszej platformie online.dentalday.pl (znajdziesz w niej: link do panelu logowania, losowo wygenerowane hasło oraz Twój login) - za ich pomocą możesz dokonać pierwszego logowania do systemu gdzie znajdziesz zakupione usługi (Uwaga! Jeżeli nie widzisz tej wiadomości od razu w swojej skrzynce e-mail to sprawdź skrzynkę SPAM lub OFERTY, jeżeli wiadomości z danymi do logowania nie ma również tam i nie posiadasz konta na naszej platformie - skontaktuj się z nami, przekażemy Ci dane dostępowe w innej formie).

Bezpieczne płatności

Copyright © 2020 Ząb Mądrości Michał Karpiński (Dental Day)