Zamówienie

Bardzo prosimy w polu "Komentarz do zamówienia" o wpisanie numeru PWZ. Jest on niezbędny do przygotowania certyfikatu (w przypadku szkoleń za które przyznawane są punkty edukacyjne) oraz wystawienia faktury za zakupione usługi.

1. Po opłaceniu szkolenia wyświetli Ci się strona z podsumowaniem transakcji i zakupionych usług.
2. W tym momencie jesteś już zalogowany do naszej platformy online.dentalday.pl i w górnym Menu znajdziesz wszystkie aktywne na Twoim koncie szkolenia oraz ich szczegółowy plan.
3. Jeżeli masz już konto na online.dentalday.pl: wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w naszej platformie online.dentalday.pl - zakupiony kurs znajdziesz na swoim koncie w zakładce "Moje kursy" (Uwaga! Jeżeli posiadasz już konto nie otrzymasz od nas maila z nowymi danymi do logowania - musisz po prostu wejść na platformę i zalogować się na swoje konto przy użyciu dotychczasowych danych).
4. Jeżeli nie masz jeszcze konta na online.dentalday.pl: natychmiast po opłaceniu zamówienia, na adres e-mail podany przy rejestracji, otrzymasz od nas wiadomość z danymi do logowania na naszej platformie online.dentalday.pl (znajdziesz w niej: link do panelu logowania, losowo wygenerowane hasło oraz Twój login) - za ich pomocą możesz dokonać pierwszego logowania do systemu gdzie znajdziesz zakupione usługi (Uwaga! Jeżeli nie widzisz tej wiadomości od razu w swojej skrzynce e-mail to sprawdź skrzynkę SPAM lub OFERTY, jeżeli wiadomości z danymi do logowania nie ma również tam i nie posiadasz konta na naszej platformie - skontaktuj się z nami, przekażemy Ci dane dostępowe w innej formie).

